Masaże

Masaże klasyczny, limfatyczny, sportowy i masaż AQUAVIBRON.

Masaże - klasyczny, limfatyczny, sportowy i masaż AQUAVIBRON powodują zmniejszenie napięcia mięśni, rozluźnienie, pełniejsze poczucie własnego ciała i pogłębienie reakcji psychosomatycznych. Podczas masażu w zależności od upodobań, można wykorzystać dodatkowe elementy takie jak: aromat, muzykę, elementy ćwiczeń oraz synchronizacje ruchów danego segmentu ciała z oddechem.

Masaż odchudzający, zabiegi wyszczuplające: ujędrnianie, modelowanie sylwetki, drenaż limfy, masaż izometryczny.

Aquavibron Wskazania:

Neurologia: choroby nerwów obwodowych, niesprawność u dzieci z zespołem Downa, stwardnienie rozsiane, choroba Parkinsona, depresje.

Reumatologia: reumatoidalne zapalenie stawów, zesztywniające zapalenie stawów kręgosłupa, choroby zwyrodnieniowe stawów, reumatyzm tkanek miękkich.

Stany pourazowe: obrzęki, uszkodzenia więzadeł, torebek stawowych, przykurcze stawowe, deformacje pourazowe.

Laryngologia: bóle zatok, przytłumienie słuchu.

Choroby układu krążenia: miażdżyca, stany po odmrożeniach.

Onkologia: rehabilitacja po odjęciu piersi.

Działanie: zwiększenie ukrwienia i przepływu chłonki, odżywienie tkanek, wzrost elastyczności mięśni i więzadeł, wzrost wydzielania mazi stawowej, zwiększenie ruchomości stawów, poprawa jędrności skóry, rozluźnienie blizn i zrostów, działa przeciwbólowo i antycelulitowo.

View the embedded image gallery online at:

Więcej w tej kategorii: « Kinezyterapia Hydroterapia »